PRIS PÅ KØREKORT - PRISER PÅ ET KØREKORT

Pris på kørekort – Når man skal til at tage et kørekort, kan det være svært at overskue prisen på et kørekort. Vi har her på siden skrevet de udgifter, som dukker op, når man skal tage et kørekort. Er du i tvivl om noget, kan du altid ringe til køreskolen for mere info. Du har også muligheden for at komme forbi til en gratis info aften, hvor en kørelærer vil gennemgå priser og kørekort forløbet.

PRIS PÅ KØREKORT

Har du længe søgt på nettet, uden at finde den helt rigtige pris på kørekort til dig? I så fald kan du godt indstille søgningen, og i stedet læse med herunder. Hos Alliance Trafikskole pakker vi ikke tingene ind, men siger dem i stedet lige ud. Dette betyder at du hurtigt kan få et overblik over vores priser, uden at du senere hen bliver overrasket, over store ekstra omkostninger, som du ikke var klar over.

Vores erfaring siger, at dette er den bedste måde at gøre det på, eftersom de færreste kan lide ubehagelige overraskelser. Hvis du vil skabe dig et solidt overblik over vores priser, skal du blot læse med herunder.

PRIS PÅ KØREKORT

Her hos Alliance Trafikskole koster det ikke mere end lovpakken + de sædvanlige ekstra omkostninger, at erhverve sig et kørekort. Vores pris på kørekort er som sagt iblandt landets billigste, samtidig med vi har en unik og fleksibel betalingsordning, som betyder du ikke behøves betale det hele på én gang. Hvis vi lige skal runde prisen helt af, indebærer de sædvanlige ekstra omkostninger, prøvegebyr til politiet, førstehjælpskursus igennem Alliance Trafikskole og leje af bil til selve prøven. Herudover får du naturligvis en gratis køretimer før selve prøven, således du føler dig godt til rette, før det gælder. Prisen her gælder i en begrænset periode, hvorefter den stiger til normalprisen på, som dog stadig er noget billigere end mange af konkurrenterne.

Herudover er det også de færreste trafikskoler, som kan tilbyde dig så professionelle og erfarne kørelærere, som helt sikkert kan hjælpe dig frem til at blive tryg på vejene. Vi sætter en ære i at lærer vores elever alt første gang, således de ikke kommer tilbage, men i stedet består første gang. Dette gælder for såvel teoriprøven som køreprøven.