Lovpakke til bil indeholder alle lovpligtige timer som skal tages

Hos os kommer der ikke skjulte gebyr udover, det i ser her på siden. Vi har ikke “glemt” at nævne ekstra udgifter, som hos mange andre.

Hvordan tilmelder jeg mig?
Du behøver ikke at tilmelde dig, mød blot op til et holdstart.​
Hvornår kan jeg starte?
Vi starter nye hold op hver eneste uge, læs mere under holdstart.​
Hvornår må jeg begynde?
Du kan begynde på dit kørekort 3 måneder før du fylder 17 år.​
Ofte stillede spørgsmål
Er du i tvivl om noget kan du finde svar på de fleste spørgsmål under fanen FAQ.

KØREUNDERVISNING

Køreundervisning – Når man tager et kørekort skal man igennem teori- og køreundervisning. Her på siden kan du læse om priser og holdstart. Er du tvivl om noget kan du altid kontakte køreskolen eller læse mere under ofte stillede spørgsmål.

Vi har en pakke for alle

Om det skal gå hurtigt eller være delt i mindre betalinger har vi dig dækket. Vælg en pakke der passer din behov.

Lovpakke til bil

11.999,-

Tag kørekortet i normal tempo

Lynkursus

14.999,-

Vær klar til teoriprøve på 2 uger

Evaluerende teoriprøver
Har du ikke råd til det hele på én gang?

Tag kørekortet efter eget tempo

Med disse tilbud kan du løbende betale for dit kørekort.

Planlæg dit eget forløb
Betaler kun for de lektioner du tager
Afbetaling bil

1500,-pr. gang

Betal 2000,- i opstart og derefter 7 x 1500,-

Andre udgifter

Udgifter som altid kommer ud over pakken

*Førstehjælpsbevis 850,-
Skal bestilles hos Alliance Trafikskole
Teoribog og online teoriprøver 500,-
Lægeerklæring
Ca. 250-400,- (hos din læge)
Leje af bil og en lektions kørsel før praktisk prøve 1400,-
(København)
Teoriprøve 1370,-
(1170,- til kommunen og 200,- i administration)
Evt. ekstra kørelektioner (1x45 min.) 475,-
Kørsel efter kl 17.00 på hverdage (50,- ekstra pr. lektion) Kørsel i weekend (100,- ekstra pr. lektion)

KØREUNDERVISNING

Søger du kvalificeret kørerundervisning i anledning af dit valg af køreskole? Så er Alliance Trafikskole den partner du leder efter. Vi tilbyder kompetent køreundervisning, der er så effektiv, du ofte bliver hurtigere tryg i trafikken og derved faktisk behøver mindre køretimer. Ved at udnytte køreundervisningen effektivt er det muligt for dig at spare utrolig mange penge, og med vores instruktørers gode hjælp, bliver du hurtig tryg ude i trafikken.

Vi tilbyder ud over vores meget kompetente køreundervisning også en række kørekort pakker, der skal hjælpe dig med at finansiere dit kørekort. Hvis du er studerende, kan det godt virke både økonomisk og rent tidsmæssigt uoverskueligt at tage et kørekort, da man måske har et presset budget og samtidig har mange bolde oppe at flyve. Vi har derfor gjort det muligt for dig, kun at betale for de lektioner du faktisk kommer til. Det vil sige, at du har mulighed for at tage et meget mere fleksibelt kørekort, hvor du selv styrer forløbet og med hvilken fart det skal tages.

Det kan også gøre det nemmere for dig at finde den nødvendige kapital for at kunne betale kørekortet. Vores priser er dog helt i bund, hvad enten du vælger denne løsning eller den traditionelle, hvor du gennemfører teori og køreundervisning hurtigt og knap så fleksibelt. Hvilken pakke der er behov for, er naturligvis op til den enkelte, men du kan læse om andres erfaringer med de forskellige på forbrugerportaler som Trustpilot eller lignende.

KØREUNDERVISNING MED KOMPETENTE INSTRUKTØRER

Udover de kundevenlige pakke muligheder vi tilbyder hos Alliance Trafikskole, får du en lang række andre fordele – hvor prisen også er en af disse. De fleste af vores instruktører er uddannet hos Alliance Trafikskole, hvilket sikrer dig instruktører, der har den faglige viden på plads. Udover dette sætter vi også skarpe krav til vores instruktørers pædagogiske evner, der skal være på et niveau, hvor du er sikker på at få det absolut maksimale ud af din køreundervisning. Ved at sikre denne effektivitet, bliver du som tidligere nævnt hurtigere tryg i trafikken, og vi kan derved spare nogle køretimer væk. På den måde kan du faktisk komprimere din køreundervisning, så du lærer alt det du skal hurtigere, og derved får et billigere kørekort og et hurtigere forløb.

Vi opfordrer dog vores kunder til at besøge en forbrugerportal, før valget af køreskole og udbyder af køreundervisning vælges, da markedet har mange udbydere. Du skal danne dit eget indtryk og finde den køreskole, der passer bedst til dine behov. Hos Alliance Trafikskole vil vi dog gøre så meget som overhovedet muligt, for at opfylde dine ønsker og behov til henholdsvis din køreundervisning og din teoriundervisning.