Lovpakke til bil indeholder alle lovpligtige timer som skal tages

Hos os kommer der ikke skjulte gebyr udover, det i ser her på siden. Vi har ikke “glemt” at nævne ekstra udgifter, som hos mange andre.

Hvordan tilmelder jeg mig?
Du behøver ikke at tilmelde dig, mød blot op til et holdstart.​
Hvornår kan jeg starte?
Vi starter nye hold op hver eneste uge, læs mere under holdstart.​
Hvornår må jeg begynde?
Du kan begynde på dit kørekort 3 måneder før du fylder 17 år.​
Ofte stillede spørgsmål
Er du i tvivl om noget kan du finde svar på de fleste spørgsmål under fanen FAQ.

KØREKORT B - KØREKORT TIL BIL

Kørekort B – Skal du i gang med at tage et kørekort til bil, så bør du overveje Alliance Trafikskole. Køreskolen har flere afdelinger i København og et kæmpe/fleksibelt teoriskema. Kom forbi til en gratis info og hør mere. Du kan her på siden læse mere om priser og holdstart.

Vi har en pakke for alle

Om det skal gå hurtigt eller være delt i mindre betalinger har vi dig dækket. Vælg en pakke der passer din behov.

Lovpakke til bil

11.999,-

Tag kørekortet i normal tempo

Lynkursus

14.999,-

Vær klar til teoriprøve på 2 uger

Evaluerende teoriprøver
Har du ikke råd til det hele på én gang?

Tag kørekortet efter eget tempo

Med disse tilbud kan du løbende betale for dit kørekort.

Planlæg dit eget forløb
Betaler kun for de lektioner du tager
Afbetaling bil

1500,-pr. gang

Betal 2000,- i opstart og derefter 7 x 1500,-

Andre udgifter

Udgifter som altid kommer ud over pakken

*Førstehjælpsbevis 850,-
Skal bestilles hos Alliance Trafikskole
Teoribog og online teoriprøver 500,-
Lægeerklæring
Ca. 250-400,- (hos din læge)
Leje af bil og en lektions kørsel før praktisk prøve 1400,-
(København)
Teoriprøve 1370,-
(1170,- til kommunen og 200,- i administration)
Evt. ekstra kørelektioner (1x45 min.) 475,-
Kørsel efter kl 17.00 på hverdage (50,- ekstra pr. lektion) Kørsel i weekend (100,- ekstra pr. lektion)

KØREKORT B

Kørekort B, også kaldet kørekort kategori B, er det normale kørekort til bil. Det er indenfor dette område, at vi modtager langt størstedelen af vores elever, eftersom det er den mest almindelige kørekorts type. Hvis du endnu ikke har noget kørekort B, kan du med fordel læse med herunder, hvor vi gennemgår alt lige fra priser til kvalitet af undervisning. Hvornår må man tage kørekort? Du må tage kørekort til bil, ligeså snart du fylder 16 år og 9 mdr.

Hos Alliance Trafikskole har vi den fordel, at vi har lokaler placeret fem forskellige steder i Hovedstaden, således du kan vælge det der ligger tættest på dig. Prisen, kvaliteten og forløbet er nøjagtig det samme, så det er derfor bare et spørgsmål om, hvad der ligger placeret tættest på dig. Vores lokaler ligger på Frederiksberg, Amager, Vanløse, Østerbro og Søborg, så uanset hvor du bor i København, har du rig mulighed for at tage et kørekort B igennem os.

PRISER PÅ KØREKORT B

Det helt store spørgsmål når man skal vælge trafikskole, er som regel prisen. Her kan man hurtigt skille fårene fra bukken, således man ender tilbage med det økonomisk helt rigtige tilbud. Hos Alliance Trafikskole er vi naturligvis helt bevidste om dette, og vi har derfor sammensat en billig løsning til dig, således begge parter får noget ud af samarbejdet. Det betyder at du lige i øjeblikket, kan få et kørekort B, til en helt unik pris.

Inkluderet i denne lovpakke pris på kørekort B, er selvfølgelig alt lovpligtig undervisning, hvilket blandt andet inkluderer 29 teorilektioner, 16 køretimer, samt en tur på både manøvre- og glatbane. Der er jo selvfølgelig lidt ekstra omkostninger udover dette, blandt andet i form af prøvegebyr til politiet, førstehjælpskursus og lægeerklæring, men alt i alt får du her et enormt billigt kørekort B.

BETAL DIT KØREKORT B VIA FLEKSIBEL BETALINGSORDNING

Som noget helt nyt, har vi netop indført en fleksibel betalingsordning i forbindelse med kørekort B, som betyder at du ikke nødvendigvis skal betale hele beløbet på én gang. Dette kan især være nyttigt hvis du som studerende, ikke kan stable alle pengene på benene lige nu og her, men stadig gerne vil i gang med at tage dit kørekort.

Denne betalingsordning, foregår på den måde, at du betaler et engangsgebyr i starten, hvorefter du har længere tid til at betale resten. Startbeløbet er på 2.000,-, hvorefter du senere hen kan tilføje resten af betalingen. Denne ordning er helt unik, og findes ikke lignende i Danmark. Hvis du stadig er i tvivl om hvorvidt vi hos Alliance Trafikskole, kan leve op til dine krav, er du naturligvis mere end velkommen til at møde op til en af vores introaftner, hvor du kan blive sat yderligere ind i forløbet.